onsdag, januari 30, 2008

Alex & Jonas


Även på Ikea är vi tillsammans!

8 kommentarer:

Biffen sa...

Som ni ser är Alex dyrare, precis som på riktigt...

Unknown sa...

Sjukt bra kommentar!

Men måste vara lite på Alex sida också:
Kanske beror på att du är så snål att du inte kan ha TVÅ pålägg på samma smörgås ;-)

jokke sa...

:-D

Biffen sa...

Källström, vi vet alla hur smålänningar som du är!

Biffen sa...

Jag rekommenderar alla att klicka på bilden så att ni ser vad som står på lapparna. Inlägget tappar lite av sin poäng annars. Det är nämligen ganska många som missat detta. :-)

silverbeak sa...

Lägg även märke till övriga likheter:
*Alex har fler fack att lagra saker i
*Jonas har en stor låda där nere men en liten där uppe
*Alex är oskuldsfullt vit
*Jonas är lite mer smutsbrun
*Alex har hjul, och är därmed flyttbar och flexibel
*Jonas står där han står helt enkelt...

Förlåt Biffen, du vet att jag skojar! ;)

Unknown sa...

Du menar att jag kör utan pålägg hemma och sen kör jag fetmycket pålägg när jag är på besök :-)

Bra analys av silverbeak (Är det Jalle eller).

Sanna sa...

Hehe.....tur att inte alla killar heter Jonas då :)
Ibland e det bra att stå med båda fossingarna på jorden!
Fast jag tycker nog att det ser ut som att Jonas har små hjul iaf!

Kramar